KSIĘGI ZNAKU

Księga znaku, inaczej znana jako brand book, to jeden z podstawowych elementów spójnej komunikacji wizualnej.  Zawiera opis budowy logo i przykłady jak go poprawnie używać. Zasad tych należy przestrzegać, aby wizerunek firmy był spójny.

Elementy, które powinny znaleźć się w księdze znaku:

  • opis znaczenia logo lub logotypu,
  • opis budowy logo lub logotypu,
  • kolorystykę,
  • pole ochronne wokół logo,
  • warianty logotypu, wersje mono- i achromatyczne,
  • zestaw znaków firmowego kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości,
  • przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo.

Tworząc księgę znaku macie Państwo gwarancję, że logo będzie poprawnie wykorzystywane we wszystkich projektach.

ZAUFALI NAM

Od wielu lat pomagamy naszym klientom budować ich marki, nieprzetrwanie szukając nowych wyzwań i ciekawych projektów. Relacje jakie z nimi zbudowaliśmy są bezcenne.

Fundacja Porozumienie bez barier
CrossFit Gliwice
change look
Sweet Living Home Inspirations
Lorigine
HTL
Loreal
iMe
Merck
Politechnika Warszawska
GIOŚ
HELENA RUBINSTEIN
LINDE
Softwebo
CNBCh
UW
YSL
Metamorfoza
Simply Cake
WChUW
Szkoła przymierza Rodzin
Urban Decay
Pollygen
Tegal
Pollab
Biochemik
Muzo
LGC
Koettermann
IMŻ
GIGANCI
Emerald
Buchi
A.G.A. Analytical