FOTOGRAFIA REKLAMOWA

Fotografia reklamowa to zdjęcia wykonywane w atrakcyjnej aranżacji, mające na celu przyciągnąć uwagę Klienta. Można ich używać w reklamach, ulotkach, bannerach i innych zastosowaniach komercyjnych. Istotną zaletą fotografii reklamowej jest to, że oddaje zalety danego produktu i silnie oddziałuje na wyobraźnię odbiorcy.

Wyróżniamy kilka wersji fotografii reklamowej:

  • packshot – zdjęcia proste, przedstawiające produkt, zazwyczaj wykonane z poprawnym, cieniowym oświetleniem na jednolitym tle, z efektami odbicia czy refleksów,
  • bezcieniowe – proste zdjęcia przedstawiające produkt na całkowicie białym tle, bez cieni, bez efektów świetlnych, oświetlony prawidłowo z możliwością łatwego, szybkiego wycięcia z tła,
  • kreatywne – zdjęcia przedstawiające produkt w sposób niekonwencjonalny, w adekwatnym, tematycznym otoczeniu, często sztucznie tworzące kompozycje lokujące produkty,
  • katalogowe – zdjęcia przeznaczone do katalogów, czasopism. Najczęściej ubrania, modele, modelki, itp.
  • fotografia 360 – animacja zdjęciowa/wideo, która pozwala oglądać produkt z każdej strony. Możliwe jest stosowanie animacji obrotowych 360 jak również 180 stopni.

Fotografia reklamowa ma poza zadanie wzbudzić zainteresowanie Klienta produktem, a my w skuteczny sposób doradzimy jak wykorzystać wszystkie jej aspekty, aby zachęcić Klienta do zakupu.