FOTOGRAFIA REKLAMOWA
Fotografia reklamowa to zdjęcia wykonywane w atrakcyjnej aranżacji, mające na celu przyciągnąć uwagę Klienta. Można ich używać w reklamach, ulotkach, bannerach i innych zastosowaniach komercyjnych. Istotną zaletą fotografii reklamowej jest to, że oddaje zalety danego produktu i silnie oddziałuje na wyobraźnię odbiorcy.
Wyróżniamy kilka wersji fotografii reklamowej:
- packshot – zdjęcia proste, przedstawiające produkt, zazwyczaj wykonane z poprawnym, cieniowym oświetleniem na jednolitym tle, z efektami odbicia czy refleksów,
- bezcieniowe – proste zdjęcia przedstawiające produkt na całkowicie białym tle, bez cieni, bez efektów świetlnych, oświetlony prawidłowo z możliwością łatwego, szybkiego wycięcia z tła,
- kreatywne – zdjęcia przedstawiające produkt w sposób niekonwencjonalny, w adekwatnym, tematycznym otoczeniu, często sztucznie tworzące kompozycje lokujące produkty,
- katalogowe – zdjęcia przeznaczone do katalogów, czasopism. Najczęściej ubrania, modele, modelki, itp.
- fotografia 360 – animacja zdjęciowa/wideo, która pozwala oglądać produkt z każdej strony. Możliwe jest stosowanie animacji obrotowych 360 jak również 180 stopni.
Fotografia reklamowa ma poza zadanie wzbudzić zainteresowanie Klienta produktem, a my w skuteczny sposób doradzimy jak wykorzystać wszystkie jej aspekty, aby zachęcić Klienta do zakupu.